İzleyiciler

26 Nisan 2012 Perşembe

Gelin Damat Kutuları













8 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba çok yaratıcısınız çok beğendim ellerinize sağlık.Sevgiler...

hobivakti dedi ki...

Oooo bunlar harika olmuş, Farklı bir çalışma olmuş. Ellerinize sağlık.

AslıASLI dedi ki...

Öyle güzel olmuşlarki, çok beğendim ellerinize sağlık :) böyle yaratıcı çalışmaları görmek beni çok mutlu ediyor..

Küçük Mutluluklarım dedi ki...

harika olmuş bayıldım :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

şimdi gördüm gelin versiyonunu :) çok beğendim bu çalışmayı genellikle ne amaçla kullanıldığını da öğrenebilir miyim

Unknown dedi ki...

Sevgili Boşnak Kızı gelin kutusu bohçaya makyaj kutusu olarak,damat kutusuda damadın traş takımı için tasarlamıştık,farklı amaçlarlada kullanılabilir tabii ki..sevgiler)))

Unknown dedi ki...

Merhabalar,
Ankara'daki mağazamızda satmak üzere bize bu kutularla ilgili fiyat bilgisi verirmisiniz? sedasumer44@hotmail.com adresine yazmanızı rica ederim.

Unknown dedi ki...

Merhabalar Chic'o'latte öncelikle çok teşekkürler fiyat bilgilerini mail adresinize iletiyorum,sevgilerimizle..